1. ჭადრაკი საქართველოში.
2. პროექტის მთავარი იდეა: შეისწავლონ მოსწავლეებმა ჭადრაკის განვითარების ისტორია საქართველოში და გაეცნონ გამოჩენილი ქართველი მოჭადრაკეების ცხოვრებას.
3. პროექტის აქტუალობა:ეს პროექტი ხელს შეუწყობს ჭადრაკის პოპულარიზაციას და მოზარდების დაინტერესებას სპორტის ამ სახეობისადმი.
4. პროექტის მიზნები:ჩამოუყალიბდეთ მოსწავლეებს დადებითი დამოკიდებულება ჭადრაკისადმი,გახდნენ მოტივირებულები,გამოუმუშავდეთ სოციალიზაციის,დამოუკიდებელი სწავლის უნარ-ჩვევები,ანალიტიკური,შემოქმედებითი და კრიტიკული უნარები.
5. მონაწილეთა ასაკი: 10-12 წლები. IV-VI კლასები.
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 4 თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: კვლევა-ძიების უნარის განვითარებას მოსწავლეებში, გაიღრმავებენ ცოდნას ამ სფეროში,შეძენილ ცოდნასა და უნარ-ჩვევებს გამოიყენებენ პრაქტიკაში.შეძენილ ცოდნას გაუზიარებენ სხვებს.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტი,დამხმარე ლიტერატურა.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები) მოსწავლეები დამხმარე ლიტერატურის და ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ ინფორმაციას: ჭადრაკის წარმოშობის ისტორიას საქართველოში,ასევე გამოჩენილი ქართველი მოჭადრაკეების ცხოვრების შესახებ ინფორმაციას,მოაწყობენ პრეზენტაციას,სლაიდშოუს განათავსებენ ინტერნეტში,გაუზიარებენ სხვებს თავიაანთ ცოდნას.
2. პროექტის მთავარი იდეა: შეისწავლონ მოსწავლეებმა ჭადრაკის განვითარების ისტორია საქართველოში და გაეცნონ გამოჩენილი ქართველი მოჭადრაკეების ცხოვრებას.
3. პროექტის აქტუალობა:ეს პროექტი ხელს შეუწყობს ჭადრაკის პოპულარიზაციას და მოზარდების დაინტერესებას სპორტის ამ სახეობისადმი.
4. პროექტის მიზნები:ჩამოუყალიბდეთ მოსწავლეებს დადებითი დამოკიდებულება ჭადრაკისადმი,გახდნენ მოტივირებულები,გამოუმუშავდეთ სოციალიზაციის,დამოუკიდებელი სწავლის უნარ-ჩვევები,ანალიტიკური,შემოქმედებითი და კრიტიკული უნარები.
5. მონაწილეთა ასაკი: 10-12 წლები. IV-VI კლასები.
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 4 თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: კვლევა-ძიების უნარის განვითარებას მოსწავლეებში, გაიღრმავებენ ცოდნას ამ სფეროში,შეძენილ ცოდნასა და უნარ-ჩვევებს გამოიყენებენ პრაქტიკაში.შეძენილ ცოდნას გაუზიარებენ სხვებს.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტი,დამხმარე ლიტერატურა.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები) მოსწავლეები დამხმარე ლიტერატურის და ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებენ ინფორმაციას: ჭადრაკის წარმოშობის ისტორიას საქართველოში,ასევე გამოჩენილი ქართველი მოჭადრაკეების ცხოვრების შესახებ ინფორმაციას,მოაწყობენ პრეზენტაციას,სლაიდშოუს განათავსებენ ინტერნეტში,გაუზიარებენ სხვებს თავიაანთ ცოდნას.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:მოსწავლეები ფლობენ
ინფორმაცის ქართველ მსოფლიოს ჩემპიონების შესახებ.
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):ელენე ფარეშიშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ ფოსტა:eleonora.f888@gmail.com
13. პროექტის ვებ-ვერდი/ბლოგი:
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):ელენე ფარეშიშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ ფოსტა:eleonora.f888@gmail.com
13. პროექტის ვებ-ვერდი/ბლოგი:
No comments:
Post a Comment